Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Eğlence Pazarlaması
Ocak 2007 / 1. Baskı / 502 Syf.
Temin edilememektedir.
 
   

Günümüz çalışma yaşamı, teknolojik yenilikler ve sanayileşmenin geldiği aşama insanları farklı düzeylerde etkilemektir. İnsanlığın günümüzde yaşadığı en dramatik sorunlardan biri yaşamın dayanılmaz ağırlığı ile baş etme mücadelesidir. Bu amaçla da insanlar pek çok bakımdan yenilenmeye çalışmaktadır. İşte bu bağlamda hizmet sunan kamu, özel ve kar amacı gütmeyen örgütler ön plana çıkarak; tüketicilere bir takım etkinlik ve faaliyetleri sunmaktadır. Bu süreç ve gelişmelerin sonucunda eğlence pazarlaması olgusu ön plana çıkmaktadır.

Eğlence pazarlaması, son derece geniş kapsamlı faaliyetlerle ilgili bir bilim dalı olarak dikkat çekmektedir. Bu anlamda da spor, sanat, kültür, televizyon gibi pek çok alanla ilgili olarak beliren bu pazarlama türüne ilişkin kesin hatlar çizme yerine her bir aktivitenin kapsadığı pazarlama yöntem ve stratejilerine yönelmek daha sağlıklı olacaktı. Bu yaklaşımdan hareketle ve literatürdeki yaklaşımlar bağlamında her bir eğlence türü için pazarlama stratejileri farklı düzeyde ele alınıp değerlendirilmiştir

Konu Başlıkları
Boş Zaman ve Rekreasyon
Eğlence Endüstrisi
Eğlence Pazarlaması
Rekreatif Alışveriş
Kültür ve Sanat
Sinema
Müzik
Televizyon Radyo ve Dergi
İnternet
Spor
Bilgisayar ve Video Oyunları
Şans Oyunları
Seyahat ve Turizm
Etkinlik
Barkod: 9789758969869
Yayın Tarihi: Ocak 2007
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 14.5x21.5
Sayfa Sayısı: 502
Yayınevi: Detay Yayıncılık
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Yunus Emre Genç ...
Ağustos 2024
220.00 TL
Sepete Ekle
Aydın Ünal ...
Mart 2023
305.00 TL
Sepete Ekle
Ahmet Tayfun
Ocak 2023
445.00 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | 2021 Kaynakça Dokümanı | Hakkımızda | Bülten | Kişisel Verilerin Korunması | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2024