Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
21. Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri
Aralık 2013 / 1. Baskı / 200 Syf.
Temin edilememektedir.
 
   

21. yüzyıldaki rekabetçi ortamda sürdürülebilirlik garantilenmeye çalışılırken, odaklanılan alan “birey”e kaymaktadır: Liderlik özelliklerinin küresel yapılanmalara karşın, ülkeden ülkeye yansıttığı farklılıklar, algılanan rollere dikkat çekilmektedir. Ayrıca kurumsal ya da tüketici pazarlarındaki müşterilerle geliştirilecek doğru iletişimde önemli rol üstlenen satış elemanlarının ve bugün artık bir de sosyal medyanın gücü, müşteri ilişkileri yönetimine damgasını vurmaktadır. Yalnız gözden kaçırılmaması gereken bir nokta da, değer beklentilerini saptamada “algı” ve “duygu” faktörlerinin etkisinin tercihleri değiştirebileceğidir. Burada sürekliliğin bir garantisini de iç müşterilerin kurum içindeki esenlik duyumunun sağlanması ve tüm pazarlama faaliyetlerinin bir anlamda kar amacı gütmeyen - eğitim kuruluşları gibi - kurumlar için de geçerli olduğunun hatırlanması oluşturacaktır.

Konu Başlıkları
Pazarlama ve Eğitim
İşletme ve Yönetim
İşletme ve Birey
Barkod: 9786055216276
Yayın Tarihi: Aralık 2013
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 16x24
Sayfa Sayısı: 200
Yayınevi: Detay Yayıncılık
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Ahmet Arslan
Eylül 2024
595.00 TL
Sepete Ekle
Füsun Çınar Altıntaş ...
Eylül 2024
130.00 TL
Sepete Ekle
Ayşe Gökçen Kapusuz ...
Ağustos 2024
230.00 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | 2021 Kaynakça Dokümanı | Hakkımızda | Bülten | Kişisel Verilerin Korunması | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2024