Reklamı ve reklamcılığı anlamanın pek çok yolu var. Bu yollardan birisi de yaşamımızın artık ayrılmaz bir parçası olan reklamları yaratanları, yani reklamın ustalarını anlamaktan geçiyor. Çünkü çağdaş reklamcılık, toplumu ve bireyi derinden etkileyen pek çok gelişmenin yanı sıra biraz da bu ustaların etkisiyle şekillendi. Reklam ustaları, kimi zaman reklamın ne olduğunu kimi zaman da reklamın artık ne olmaması gerektiğini anlamaya, anlatmaya çalıştı.
Reklam Ustaları - 1, reklamcılığı reklamı yaratanlar ve bu yaratım sürecini yönetenler bağlamında anlatmaya çalışan bir kitap. Ancak Reklam Ustaları - 1'den yola çıkarak aynı zamanda 19. yüzyılın sonlarından 21. yüzyılın başlarına değin Amerika ve Avrupa'da reklam sektöründe olup bitenleri ve yaşanan değişimleri, yani reklamcılığın dünyadaki tarihsel serüvenini de görmek mümkün.
(Tanıtım Bülteninden)
Barkod: 9786054940608
|
Yayın Tarihi: Kasım 2017 |
Baskı Sayısı: 2
|
Ebat: 15x23 |
Sayfa Sayısı: 488
|
Yayınevi: Detay Yayıncılık
|
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
|
Dili:
Türkçe |
Ekler:
-
|
|