"Stratejik Halkla İlişkiler Yönetimi: Kavram, Kuram ve Uygulamalar" başlıklı bu kitabın temel çıkış noktası da; küreselleşme ile birlikte değişen dünyada ortaya çıkan çok yönlü yaklaşımlar ve girişik sosyal, ekonomik, politik, toplumsal, dijital gerçeklikler içinde örgütlerin sürdürülebilir yapılar olarak devamlılıklarını değişim, gelişim ve ilerleme odağında sağlamaları için Stratejik Halkla İlişkiler felsefesini yönetimlerinin temel parçası haline getirebilmelerine ve bu çerçevede uygulamalarını yapılandırmalarına öncülük ederek yeni dünya düzenine adapte olmalarına rehber olmaktır.
Konu Başlıkları
Stratejik Halkla İlişkiler Yönetiminde Kavram ve Kuramlar
Stratejik Yönetimin Temelleri
Stratejik Halkla İlişkiler Kavramı, Kapsamı, Amaçları ve Uygulama Alanları
Halkla İlişkilerde Proaktif ve Reaktif Eylem Stratejileri
Halkla İlişkilerde Ölçme ve Değerlendirme
Stratejik Halkla İlişkiler Uygulamaları
Algı Yönetimi
İkna ve İkna Edici Halkla İlişkiler
İtibar Yönetimi
Konu Yönetimi
Kriz ve Kriz Yönetimi
Dijital Halkla İlişkiler
Büyük Veriyi Yönetmek: Dijital Dünya ve Değişen Kurallarına Halkla İlişkiler Eksenli Bir Bakış
Uluslararası Stratejik İlişki Yönetimi Olarak Kamu Diplomasisi
Sosyal Medyada Halkla İlişkiler
Kurumsal Sosyal Sorumluluk
Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Stratejik Halkla İlişkiler
Şikâyet Yönetimi
Stratejik Halkla İlişkilerin Yeni Toplumsal Hareketler Bağlamında Değerlendirilmesi
Küresel Dünyada Stratejik Halkla İlişkileri Kültürlerarasılık Bağlamında Değerlendirmek: Coca–Cola Firmasının Resmi Web Sayfası Üzerinde Görüntü Odaklı İlişki Yönetimi