İÇİNDEKİLER
Birinci Bölüm: ARAŞTIRMAYA YÖNELİK TEMEL ARGÜMANLAR VE ETİK KAYGILAR 9 Doç. Dr. E. Pelin BAYTEKİN İkinci Bölüm: NİCEL ARAŞTIRMA 31 Yrd. Doç. Dr. H. Aydan SİLKÜ Üçüncü Bölüm: NİTEL ARAŞTIRMA 69 Araş. Gör. Dr. Aslı ELGÜN Dördüncü Bölüm: HALKLA İLİŞKİLERDE ARAŞTIRMA UYGULAMALARI VE YENİ MEDYA ARAŞTIRMA PRATİKLERİ 109 Araş. Gör. Dr. Ebru GÜZELOĞLU Beşinci Bölüm: DURUM VE ÖRGÜT ANALİZİ 143 Araş. Gör. Deniz MADEN Altıncı Bölüm: PAZAR ANALİZİ 181 Doç. Dr. E. Pelin BAYTEKİN Yedinci Bölüm: HALKLA İLİŞKİLERDE HEDEF KİTLE 195 Araş. Gör. Dr. Mine YENİÇERİ ALEMDAR Sekizinci Bölüm: STRATEJİK AMAÇLAR, HEDEFLER VE KONUMLANDIRMA 227 Araş. Gör. Dr. Nahit Erdem KÖKER Dokuzuncu Bölüm: HALKLA İLİŞKİLERDE EYLEMLER VE TEPKİ STRATEJİLERİ 257 Araş. Gör. Dr. Ebru GÜZELOĞLU Onuncu Bölüm: STRATEJİK PLANLAMA 285 Araş. Gör. Dr. Nahit Erdem KÖKER Onbirinci Bölüm: KİŞİLERARASI İLETİŞİM 311 Araş. Gör. Deniz MADEN Onikinci Bölüm: GELENEKSEL MEDYA, HALKLA İLİŞKİLER VE DUYURUM 333 Yrd. Doç. Dr. Özgür KÖSEOĞLU Onüçüncü Bölüm: HALKLA İLİŞKİLERDE GELENEKSEL MEDYANIN KULLANIMI 351 Yrd. Doç. Dr. Özgür KÖSEOĞLU Ondördüncü Bölüm: HALKLA İLİŞKİLERDE YENİ MEDYANIN KULLANIMI 421 Yrd. Doç. Dr. Özgür KÖSEOĞLU Onbeşinci Bölüm: ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME 483 Araş. Gör.Dr.Eylin BABACAN Onaltıncı Bölüm: HALKLA İLİŞKİLERDE KULLANILAN ÖLÇÜMLEME MODELLERİ 521 |