Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Pazarlama İlkeleri
Mart 2021 / 6. Baskı / 412 Syf.
Fiyatı: 289.50 TL
Temin süresi 2-3 gündür.
 
Sepete Ekle

Diğer Baskılar
 Baskı Tarih Fiyatı İndirimli
 5. Ekim 2012 0.00 TL -      Sepete Ekle
 2. Ekim 2009 0.00 TL -      Sepete Ekle
   

Bu kitabın amacı okurlara pazarlamayı tanıtmak, sevdirmek ve modern pazarlama kavram ve tekniklerini öğretmektir. Başta üniversite öğrencileri olmak üzere isteyen herkes bu çalışmadan yararlanabilir. Pazarlama yöntemlerini öğrenmek ve becerili bir biçimde kullanmak artık herkes için bir fantezi olmaktan çıkmış adeta bir zorunluluk haline gelmiştir. Sadece tanınmış ürünler ve markaların değil, yaşamını bir mal veya hizmet üreterek ve/veya satarak kazanan kişi veya kuruluşun pazarlamaya ihtiyacı vardır. Bir mal veya hizmetin başarılı olabilmesi için kaliteli olması yeterli değildir. Profesyonel bir biçimde pazarlanması da gerekir.

"Pazarlama ilkeleri" adlı kitap on bir bölümden oluşmaktadır. Bölümler olabildiğince kısa tutulmaya çalışılmış, her kesimden okurun anlatılanları sıkılmadan kolayca anlayabilmesi için sade bir dil kullanılmış. Yerli kaynaklardan olabildiğince fazla yararlanılmaya gayret edilmiş. Kitabın sonunda bir pazarlama terimleri sözlüğü olduğu iddiasını taşımayan ancak hayli geniş bir "terimler bölümü" yer almaktadır. İlk beş bölümde pazarlama çevresi, pazarlama planlaması, tüketici davranışları, pazarlama araştırmaları gibi pazarlama ile ilgili temel bilgilere yer verildikten sonra, altı, yedi, sekiz ve dokuzuncu bölümlerde ürün, fiyat, tutundurma ve dağıtım politikaları ele alınmakta, daha sonra pazarlamanın uluslararası boyutları ve ahlaki yönü işlenmektedir.

(Önsözden)

Konu Başlıkları
Pazarlama: Temel Kavramlar
Stratejik Planlama ve Pazarlama Süreci
Pazarlama Çevresi
Pazarlama Bilgi Sistemi, Pazarlama Araştırmaları
Tüketici ve Örgülsel Müşteri Davranışları
Ürün Politikası
Tutundurma Politikası
Dağıtım Politikası
Fiyat Politikası
Uluslararası Pazarlama
Pazarlama ve Ahlak
Örnek Olaylar
Barkod: 9786052429204
Yayın Tarihi: Mart 2021
Baskı Sayısı:  6
Ebat: 19x27
Sayfa Sayısı: 412
Yayınevi: Beta Basım Yayın
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Yakup Durmaz
Ekim 2020
345.00 TL
İndirimli: 175.00 TL (%49)
Sepete Ekle
İsmet Mucuk
Eylül 2017
440.00 TL
Sepete Ekle
Aziz Öztürk
Eylül 2017
200.00 TL
Sepete Ekle
Vasfi Nadir Tekin
Eylül 2014
260.00 TL
İndirimli: 65.00 TL (%75)
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | 2021 Kaynakça Dokümanı | Hakkımızda | Bülten | Kişisel Verilerin Korunması | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2024