Halkla İlişkiler günümüzde beyin yönetimi yapan dev endüstrilerin bir parçasıdır. Bu kitapta halkla ilişkilerin tarihsel gelilmesi ve bu gelimenin anlamı; halkla ilişkilerin asıl doğası, amaçları ve sonuçları; bu amaçlara ve sonuçlara neleri nasıl yaparak ulaşıldığı anlatılıyor.
Gerektiğinde gerçeği ve gerektiğinde sahteyi işleyerek bir imajlar dünyası yaratan ve bu dünyayı herkesin gerçeği olarak sunan bir endüstrinin kimliğini "olduğu gibi" açıklayan bir halkla ilişkiler kitabı bulamazsınız Türkiye' de. Bu nedenle, bui kitap, halkla ilişkilerin aslında ne olduğunu, nasıl yapıldığını, amaçlarını, faaliyetlerini ve kimin için ne tür sonuçlar doğurduğunu anlamak isteyen herkesin okuması gereken bir kitap.
Konu Başlıkları
Tanım ve Gelişme
Halkla İlişkilerin Oluşum ve Gelişmesi
Türkiye ‘de Halkla İlişkilerin Oluşum ve Gelişmesi
Kuram, Pratik ve Araştırmalar
Günümüzde Mesleğin Temel Doğası Örgütlenme ve Faaliyetler
Günümüzde Meslekte Yapılan Temel İşler, Roller, Faydalar ve İşlevler
Strateji ve Taktikler: Program Pazarlama ve Yaratıcılık