Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Bilgi Toplumunda Kriz Yönetimi Stratejileri
Ocak 2006 / 1. Baskı / 288 Syf.
Temin edilememektedir.
 
   

Krizler, işletmeler için “ölüm kalım anlarıdır”. Bilgi çağının ürünü olan “yeni” ekonomi dünyasında, krizlerin üstesinden gelmek, eski paradigmaların yerlerini yenilere bırakmasıyla olanaklıdır. İşletmeler stratejilerini belirlerken, kriz yönetimine uygun biçimde davranmalıdırlar. Son on yılda dünyada, ülkemizde yaşanan büyük can ve mal kayıplarıyla sonuçlanan krizler; “ani işletme ölümleri”, kriz yönetimi konusunun yeterince anlaşılamadığını göstermektedir. Ülkelerin geleceği açısından bilişim sektörü, ümit bağlanan sektörlerin başında gelmektedir. Ancak yaşanan krizler bilişim sektörünü, Türkiye’de olduğu gibi, derinden etkilemektedir.

Bu çalışma öncelikle, bilişim sektöründeki işletme ve yöneticileri olmak üzere tüm örgütlerin, kriz yönetimi konusunu kavramalarını; kaos evreninde dünyayı yeniden algılamalarını amaçlamaktadır. Çalışmanın, gelecekte varolma bilincine ulaşmak isteyen örgütler, yöneticiler ve tüm çalışan insanlara, bilime yeni bir bakış açısı kazandıracağı ümit edilmektedir.

Konu Başlıkları
Krizle İlgili Kavram, Kurum ve Kuruluşlar
Kriz Yönetimi
Kriz Yönetimi Açısından Türkiye Bilişim Sektörü Örneği ve Model Önerisi
Barkod: 9799758969554
Yayın Tarihi: Ocak 2006
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 14.5x23.5
Sayfa Sayısı: 288
Yayınevi: Detay Yayıncılık
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Mesud Fehim Baydar
Ocak 2025
285.00 TL
Sepete Ekle
N. Derya Ergün Özler ...
Aralık 2024
375.00 TL
Sepete Ekle
Nigar Çağla Mutlucan
Kasım 2024
258.00 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | 2021 Kaynakça Dokümanı | Hakkımızda | Bülten | Kişisel Verilerin Korunması | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2025