Günümüzde sponsorluk, hala tüm tanıtım harcamaları bütçesinin küçük bir yüzdesini temsil etmesine rağmen, sponsorluk faaliyetleri için yapılan harcamalar gün geçtikçe artmaktadır. Günümüzün sponsorlukları, sadece faaliyetin yapılmasına yönelik olarak yapılan basit bir katkı şeklinde olmaktan çıkmıştır. Pek çok kuruluş sponsorluklara yaptıkları harcamaların karşılığında kendilerine kayda değer bir geri dönüşü bekler hale gelmiştir.
Barkod: 9799753533347
|
Yayın Tarihi: Aralık 2005 |
Baskı Sayısı: 1
|
Ebat: 16x24 |
Sayfa Sayısı: 276
|
Yayınevi: Der Yayınları
|
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
|
Dili:
Türkçe |
Ekler:
-
|
|