Teorik bilgiden çok uygulamalar, güncellenmiş bilgiler ve deneyimler içeren bu yayının, Turizm Okullarında okuyan ve daha sonra bu alanda kendini geliştirmek isteyenler için mesleki bir temel teşkil edeceği düşünülmektedir. Yayın aynı zamanda konukla yüz yüze iletişim içinde bulunan konaklama ve turizm işletmeleri çalışanları için de bir el kitabı niteliğindedir.
Konu Başlıkları
Konukla İlişkiler ve İletişim Araçları
Sözlü İletişim
Yazılı İletişim
Beden Dili
Konaklama Tesislerinde Meydana Gelebilecek Olağan Dışı Durumlar ve Çözümleri
Konuk Tipleri ve Davranışları
Konuk İstek ve Şikayetlerinin Alınması ve Çözülmesi
Konuk İstek ve Şikayetlerinin İstatistiki Verilerini Oluşturma