Son zamanlarda kafanızda yer alan her şey gündeminizi oluşturur. Bireysel sorunlardan sosyal konulara kadar, çevrenizle paylaşmayı planladığınız her satır gündeminizin bir parçasıdır. Bireysel gündemler kadar, medyanın, politikanın, politik aktörlerin, sivil toplum kuruluşlarının ve özel kuruluşların da gündemleri vardır. Ve bir konu ne kadar gündemdeyse hakkında o kadar çok konuşulur, üzerinde kafa yorulur.
Halkla ilişkiler profesyonellerinin gündem oluşumundaki en açık rolü, gündem konularının seçimi ve sıralanmasında bir etki unsuru olma çabalarıdır. Peki bu nasıl mümkün olabilir? Medya etki çalışmalarına katkı koyan yerli ve yabancı çok sayıdaki araştırmacı tarafından ele alınan gündem belirleme şimdi halkla ilişkiler uzmanlığı konuları arasında öne çıkıyor.
Bu kitapta halkla ilişkilerin gündem oluşumunda nasıl işlev üstleneceği politik gündem odağında ve vaka örnekleriyle ele alınıyor. Kitap, halkla ilişkiler uygulayıcılarının gündemleri nasıl etkileyip yönlendirebileceğine ilişkin ipuçları sunuyor.
Barkod: 9786053953029
|
Yayın Tarihi: Şubat 2010 |
Baskı Sayısı: 1
|
Ebat: 16x24 |
Sayfa Sayısı: 194
|
Yayınevi: Nobel Yayıncılık
|
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
|
Dili:
Türkçe |
Ekler:
-
|
|