Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Ağırlama Hizmetlerinde Kalite Sistemleri
Mart 2009 / 1. Baskı / 365 Syf.
Temin edilememektedir.
 
   

Kitabın bir ve ikinci bölümlerinde, ağırlama ve yiyecek işletmelerinin tanım, ve özellikleri ile örgütsel yapılarına yer verilmiştir.

Üçüncü bölümde ise, hizmet sektörünü diğer sektörlerden ayıran temel özellikler açıklanmıştır.
Kurum kültürünün kalite kültürüne dönüştürülme stratejilerine yönelik yaklaşımlar dört ve beşinci bölümde detaylı olarak incelenmiştir.

Yazar ayrıca kitabının son beş bölümünde ağırlama işletmeleri için oldukça önem taşıyan uluslar arası kalite sistem standartlarını (TS EN ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi, TS EN ISO 22000:2005 Gıda Güvenliği Yönetimi Sistemi, TS EN ISO 14001:2004 Çevre Yönetim Sistemi, TS 18001:2008 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi) açıklayarak, bu standartların oluşturulması, dokümantasyonunu aktaran kılavuz niteliğinde örnek bir entegre standarda da kitabında yer vermiştir.

Konu Başlıkları
Ağırlama İşletmeleri
Yiyecek İçecek İşletmeleri
Hizmet ve Hizmet Sektörüne Genel Bir Bakış
Örgüt Kültürü, Örgütlerde Bireyler ve Motivasyon
Kalite, Kalite Kültürü ve Sürekli Gelişim
TS EN ISO 9001: 2008 Kalite Yönetim Sistemi
Barkod: 9786055681029
Yayın Tarihi: Mart 2009
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 16x23.5
Sayfa Sayısı: 365
Yayınevi: Detay Yayıncılık
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Yunus Emre Genç ...
Ağustos 2024
220.00 TL
Sepete Ekle
Osman Oy
Mart 2024
715.00 TL
Sepete Ekle
Dilaver Tengilimoğlu
Şubat 2024
380.00 TL
Sepete Ekle
Aydın Ünal ...
Mart 2023
305.00 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | 2021 Kaynakça Dokümanı | Hakkımızda | Bülten | Kişisel Verilerin Korunması | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2024