Kitap çalışmasında müşteri odaklı işletme anlayışı ile kişisel satış süreci bütün aşamaları ile ele alınmış, sistematik bir yapıda incelenmeye çalışılmış, anlatımda akademik yapı esas alınmakla birlikte, sadece akademik bir çalışma olmayıp, satış ve kişisel satışla ilgilenen herkesin yararlanacağı bir çalışma olmasına ve bu bağlamda kullanılan dile özen gösterilmiştir.
Şüphesiz tutundurma çabaları sadece kişisel satış çabalarından oluşmamaktadır. Konu gereği kişisel satışın işletmeler için önemi ve gerekliliği esas alınmıştır. Bu amaçla kitap çalışması beş ana bölümden oluşmuştur.
(Girişten)
Konu Başlıkları
| Kişisel Satış Kavramının Tanımı ve Pazarlama Yönetimi İçindeki Yeri ve Önemi |
| Kişisel Satış Sürecinde Satış Temsilcileri |
| Kişisel Satış Sürecinde İletişim ve Beden Dili |
| Kişisel Satış Süreci |
| Araştırma Güncel Sektörel Örnekler |