Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Pazarlama İletişiminde Sosyal Medya
Eylül 2015 / 2. Baskı / 171 Syf.
Baskısı tükenmiştir.
 
   

Teknoloji geliştikçe pazarlama alanları ve stratejileri de değişiyor. At arabasının üzerinde satış yapmaya çalışan çığırtkanlardan parmaklarının ucuyla tüm dünyaya ulaşabilen satış uzmanlarına dönüştük. Yoksa dönüşemedik mi?

Milyonlarca liralık TV reklamlarının yaratamadığı etkiyi yaratan çok özgün işlerle artık her gün karşılaşıyoruz. Tüm şirketler, “sosyal medyada yoksan, yoksun!” acı gerçeğiyle yüzleşmeye başladılar. “En iyisini biz yaparız, bizim ürünümüzü alın” diyenler eski itibarlarını çoktan kaybettiler. Tüm dünya bir kabuk değişimi yaşıyor. Elbette buna direnenler de var.

Pazarlamanın geleneksel medyanın tekelinden sıyrılmaya başladığı bir çağda yaşıyoruz. Bir yandan da bizi biz yapan geleneksel değerler yeniden önem kazanıyor. Yaratıcılık, girişimcilik, cesaret gibi kavramlar artık daha değerli. Sosyal medya, ateşi tanrılardan alıp insanlara sunabilme fırsatı yaratıyor. Tamam, ama ellerimizi yakmadan bunu nasıl yapacağız?

Pazarlama iletişimi hassas bir konu. Hele sosyal medyada pazarlama daha da hassas… Kabuk değişimine direnmeyen, kendini doğru ifade edebilen markalar insanlara daha kolay ulaşıyor. Söylediğiniz her satış cümlesini ağzı açık dinleyip itaat eden kalabalığın yerini daha bilinçli, seçici ve zorlayıcı bir müşteri profili alıyor. Tam da bu nedenle, sosyal medyayı doğru, dürüst, bilinçli kullanan markalar ayakta kalırken baba yadigârı çığırtkanlığa devam edenler Youtube’da komik bir video olmaktan öteye geçemeyecek!

Bu kitabı okuduğunuzda:

- Ürün ya da markanız için en doğru sosyal medya stratejisini geliştirmek için ihtiyacınız olan tüyoları,
- Hangi sosyal medya aracında nasıl adımlar atmanız gerektiğini,
- İyi belirlenmiş ve doğru uygulanmış strateji örneklerini,
- Mobil uygulamaların bugün geldiği son noktayı,
- Ve son yılların en çok kafa karıştıran sorusunun yanıtını bulacaksınız: Kimdir bu sosyal medya uzmanı?

Barkod: 9786054538652
Yayın Tarihi: Eylül 2015
Baskı Sayısı:  2
Ebat: 14x21
Sayfa Sayısı: 171
Yayınevi: Optimist Yayınları
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Nigar Çağla Mutlucan
Kasım 2024
258.00 TL
Sepete Ekle
Canan Çetin ...
Ekim 2024
299.50 TL
Sepete Ekle
Engin Yücel
Eylül 2024
130.00 TL
Sepete Ekle
Remzi Altunışık ...
Eylül 2024
380.00 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | 2021 Kaynakça Dokümanı | Hakkımızda | Bülten | Kişisel Verilerin Korunması | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2024