Eleştirel bir bakış açısı ile değerlendirmeye başladığımız reklam metinlerinin ancak toplumsal ve psikolojik olarak çözümlenmesiyle reklamın içine yedirilen derin toplumsal yapı ortaya çıkarılır. Reklam, ideolojinin alanı olarak toplumsal ve kültürel yapıyı etkiler, dönüştürür ve yeniden üretir.
Anlamlandırma sistemleri dış dünyanın duyumlar yoluyla insanın zihninde çizdiği imajlarla başlar. Bu çalışma da “Reklamı Anlamlandırmak” amacı ile reklamı farklı kavramlar bağlamında irdelemeyi amaçlamıştır. Bu doğrultuda, bu çalışmada yer alan değerli akademisyenler hukuk, kültür, ikna, etik, algı, toplumsal cinsiyet, yeni medya, marka, küreselleşme ve antiütopya kavramları ve reklam olgusu ele alınmıştır.
Barkod: 9786054993680
|
Yayın Tarihi: Ocak 2016 |
Baskı Sayısı: 1
|
Ebat: 13x21 |
Sayfa Sayısı: 288
|
Yayınevi: Derin Yayınları
|
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
|
Dili:
Türkçe |
Ekler:
-
|
|