Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Reklamı Anlamlandırmak
Ocak 2016 / 1. Baskı / 288 Syf.
Fiyatı: 320.00 TL
Temin süresi 2-3 gündür.
 
Sepete Ekle
   

Eleştirel bir bakış açısı ile değerlendirmeye başladığımız reklam metinlerinin ancak toplumsal ve psikolojik olarak çözümlenmesiyle reklamın içine yedirilen derin toplumsal yapı ortaya çıkarılır. Reklam, ideolojinin alanı olarak toplumsal ve kültürel yapıyı etkiler, dönüştürür ve yeniden üretir.

Anlamlandırma sistemleri dış dünyanın duyumlar yoluyla insanın zihninde çizdiği imajlarla başlar. Bu çalışma da “Reklamı Anlamlandırmak” amacı ile reklamı farklı kavramlar bağlamında irdelemeyi amaçlamıştır. Bu doğrultuda, bu çalışmada yer alan değerli akademisyenler hukuk, kültür, ikna, etik, algı, toplumsal cinsiyet, yeni medya, marka, küreselleşme ve antiütopya kavramları ve reklam olgusu ele alınmıştır.

Barkod: 9786054993680
Yayın Tarihi: Ocak 2016
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 13x21
Sayfa Sayısı: 288
Yayınevi: Derin Yayınları
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Oya Tokgöz
Ekim 2024
440.00 TL
Sepete Ekle
Hasan Tutar
Ekim 2024
330.00 TL
Sepete Ekle
Kemal Çağlar
Mayıs 2024
200.00 TL
Sepete Ekle
Selin Tüzün Ateşalp ...
Aralık 2023
265.00 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | 2021 Kaynakça Dokümanı | Hakkımızda | Bülten | Kişisel Verilerin Korunması | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2024