Bu çalışma, havayolu işletmelerine yönelik e-şikâyetleri ele almaktadır. Çalışma, e-şikâyetlerin iletilmesinde yoğun olarak kullanılan ve üçüncü taraf hizmet sağlayıcı konumunda olan bir e-şikâyet sitesindeki şikâyetleri incelemektedir. Araştırma kapsamında şikâyetlerin hangi başlıklar altında toplandığı ve bunların cinsiyet değişkenine göre nasıl bir dağılım gösterdiği tespit edilmeye çalışılmıştır.
Barkod: 9786256954243
|
Yayın Tarihi: Aralık 2022 |
Baskı Sayısı: 1
|
Ebat: 16x24 |
Sayfa Sayısı: 107
|
Yayınevi: Efe Akademi Yayınları
|
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
|
Dili:
Türkçe |
Ekler:
-
|
|