Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Sosyal Medya
Halkla İlişkiler, Reklam ve Pazarlama
Ocak 2017 / 1. Baskı / 156 Syf.
Fiyatı: 290.00 TL
Temin süresi 2-3 gündür.
 
Sepete Ekle
   

Sosyal medya, fikir, düşünce ve mesaj üretiminin ve yönlendirilmesinin kullanıcıya bağlı olduğu, karşılıklı etkileşime dayalı yeni bir iletişim ortamı oluşturmuştur. Bu yeni dijital medya ortamı, kişisel, örgütsel ve toplumsal farklı amaçlarla kullanılmaktadır. Değişen ve etkileşimi artan sosyal medya kanalları ile kurumlar örgüt içinde ve dışında etkin, doğru iletişim stratejilerine ihtiyaç duymaktadır.

"Sosyal Medya- Halkla İlişkiler, Reklam ve Pazarlama" adlı bu kitap; toplumsal değişim süreçleri çerçevesinde internetin gelişimin ardından, Web 1.0'dan Web 2.0 ve Web 3.0'a geçiş süreci ve sosyal medya araçlarını incelemekte; dijitalleşen medya ile birlikte sosyal medya kanallarının kullanıcılara sağladığı etkili iletişim ortamları üzerinden halkla ilişkiler ve reklam uygulamalarını değerlendirmekte; pazarlama stratejilerinin bu çerçevedeki değişimi ve gelişimini örneklerle aktarmaktadır.

(Tanıtım Bülteninden)

Barkod: 9786054993895
Yayın Tarihi: Ocak 2017
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 16x24
Sayfa Sayısı: 156
Yayınevi: Derin Yayınları
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Ramazan Özkepir ...
Kasım 2022
1425.00 TL
Sepete Ekle
İbrahim Kırcova
Ekim 2015
179.50 TL
Sepete Ekle
Arzu Baloğlu
Ağustos 2015
159.50 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | 2021 Kaynakça Dokümanı | Hakkımızda | Bülten | Kişisel Verilerin Korunması | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2024