Kitap, halkla ilişkilerin son derece önemli bir konusu olan "Stratejik Etkinlik Yönetimi" nin gerekliliğini, dayanaklarını ve formatlarını ortaya koymak amacıyla halkla ilişklerin teorik ve pratik alanına hizmet etmek üzere kaleme alınmıştır. Kitabın içeriği etkinlik alanını pek çok açıdan incelemek üzere hazırlanmıştır.
Konu Başlıkları
Halkla İlişkiler ve Etkinlik
Etkinlik, Etkinlik Türleri ve Etkinlik Yönetimi
Stratejik Etkinlik Planlaması
Etkinlik Teklifinin Hazırlanması, Şekli ve Uygulama Detayları
Etkinliklerde İnsan Kaynağını Yönetmek
Etkinliklerin Yasal Sınırları: Sözleşmeler
Etkinliklerde Risk ve Kriz Yönetimi
Etkinlik Yönetimi ve Kültürel Farklılıklar
Etkinliklerde Teknoloji Kullanımı
Etkinliklerin Markalaştırılması
Etkinlik Yönetiminde Araştırma, Ölçme ve Değerlendirme