Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Menü ve Yönetim
Ekim 2013 / 2. Baskı / 312 Syf.
Temin edilememektedir.
 

Diğer Baskılar
 Baskı Tarih Fiyatı İndirimli
   

Menü, müşterinin istek ve ihtiyaçlarını karşılamak için stratejik planlara dayanan pazarlama çabalarının sonucudur. Tüm yiyecek-içecek yönetim sistemleri, menü ile başlar. Yiyecek-içecek faaliyeti farklı yemek öğünleri ve farklı mevsimler itibarıyla farklı menüleri gerektirir. Hem ön hizmetler hem de arka hizmetler dikkate alınarak geliştirilen menü, gerekli kaynakları belirler ve böylece hangi özel denetim sistemlerinin zorunlu olduğunu gösterir. Menü, sadece hangi kaynaklara ihtiyaç duyulduğunu değil, aynı zamanda bu kaynakların nasıl kullanıldığını da gösterir. Diğer yandan menü, bir yiyecek-içecek tesisi için hem en güçlü pazarlama aracı hem de en temel ve en önemli denetim aracıdır.

Yiyecek-içecek endüstrisine yatırım yapanlar ve yöneticilerce, menü yoluyla yönetim konusuna gereken önemin verilmediği ve karlı olmayan yer ve binalarda yatırıma gidildiği görülmektedir. Yiyecek-içecek tesislerinin kuruluş aşamasında menü dikkatte alınmadığı için, faaliyete geçirildikten sonra bu tesislerde ağır masraflara yol açan değişiklikler yapılmaktadır. Menü ile yönetim konusunda uygulama ve deneyim daima önde gelmiş, kuramsal bilgilere pek önem verilmemiştir. Yiyecek-içecek yöneticilerinin menü ile yönetim konusuna sadece deneyim bilgileri açısından yaklaşmaları büyük bir eksikliktir. Menü, yiyecek-içecek tesisinin kuruluş, faaliyet ve yiyecek-içecek tesisinin bir tipten diğer bir tipe dönüştürülmesi aşamalarında gerekli olan bir yönetim aracıdır. Menü, insan ve toplum sağlığı ile yakından ilgili olduğu için de ayrıca büyük bir önem kazanır. İyi ve başarılı yiyecek-içecek tesisleri, insan ve toplum sağlığı açısından dengeli ve yeterli beslenmenin ilke ve kurallarını çok iyi bilen, sosyal sorumluluklarını kavrayan ve bunlara göre menü planlayıp geliştiren tesislerdir.

Konu Başlıkları
Yiyecek–İçecek Endüstrisi ve Menü Kavramı
Menü Planlama ve Geliştirme
Menü ve Tüketici
Menü ve Yiyecek–İçecek
Menü ve Fiyatlandırma
Menü ve Tutundurma
Menü ve Servis
Menü ve Beslenme
Menü ve Maliyet
Menü ve Arka Hizmetler
Menü Analizi
Menü ve Bilgisayar
Barkod: 9789758969326
Yayın Tarihi: Ekim 2013
Baskı Sayısı:  2
Ebat: 16x24
Sayfa Sayısı: 312
Yayınevi: Detay Yayıncılık
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Yunus Emre Genç ...
Ağustos 2024
220.00 TL
Sepete Ekle
Hayri Coşkun
Temmuz 2024
320.00 TL
Sepete Ekle
Aslıhan Nakiboğlu ...
Mayıs 2024
145.00 TL
Sepete Ekle
Dilaver Tengilimoğlu
Şubat 2024
380.00 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | 2021 Kaynakça Dokümanı | Hakkımızda | Bülten | Kişisel Verilerin Korunması | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2024