Halkla ilişkilerin ve iletişimin örgütler için ne kadar önemli olduğu diğer sektör örgütlerince fark edilmekte ve uygulanmaktadır. Ancak, turizm işletmeleri, özellikle çok büyük ve kurumsal olamayan işletmelerin henüz bu konunun ciddiyetinin farkına varamadığı açıkça görülmektedir.
Turizm işletmeleri yönetici ve çalışanları ile bu alanda eğitim gören öğrencilere halkla ilişkiler ve iletişim konusunun önemini anlatmaya ve dikkatlerini çekmeye yönelik olarak hazırlanmıştır.
Kitabın Konu Başlıkları
Halkla İlişkiler Kavramının Tanımı, Kapsamı ve Tarihsel Gelişimi
Turizm İşletmelerinde Halkla İlişkelerin Yeri, Önemi, İlkeleri ve Örgütlenmesi
Halkla İlişkilerin İşletme İçinde ve Dışında Örgütlenmesi
Seçkin Yayıncılık olarak, web sitemizde gezinme deneyiminizi geliştirmek, size en iyi alışveriş hizmetini sunabilmek, kişiselleştirilmiş içerikler sunabilmek, web sitesi trafiğimizi analiz edebilmek için çerezleri ve diğer izleme teknolojilerini kullanıyoruz.
6698 sayılı Kişisel Verileri Koruma Kanunu'na istinaden ürün veya hizmet alan ilgili kişi aydınlatma metnine buradan ulaşabilirsiniz