Turizm İşletmelerinde Halkla İlişkiler ve İletişim Dr. Şirvan Şen Demir  - Kitap

Turizm İşletmelerinde Halkla İlişkiler ve İletişim

1. Baskı, 
Ekim 2011
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
155
Barkod:
9786055437558
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Temin edilememektedir.
Kitabın Açıklaması
Halkla ilişkilerin ve iletişimin örgütler için ne kadar önemli olduğu diğer sektör örgütlerince fark edilmekte ve uygulanmaktadır. Ancak, turizm işletmeleri, özellikle çok büyük ve kurumsal olamayan işletmelerin henüz bu konunun ciddiyetinin farkına varamadığı açıkça görülmektedir.
Turizm işletmeleri yönetici ve çalışanları ile bu alanda eğitim gören öğrencilere halkla ilişkiler ve iletişim konusunun önemini anlatmaya ve dikkatlerini çekmeye yönelik olarak hazırlanmıştır.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Halkla İlişkiler Kavramının Tanımı, Kapsamı ve Tarihsel Gelişimi
.
Turizm İşletmelerinde Halkla İlişkelerin Yeri, Önemi, İlkeleri ve Örgütlenmesi
.
Halkla İlişkilerin İşletme İçinde ve Dışında Örgütlenmesi
.
Misafir İlişkileri Mi? Halkla İlişkiler Mi?
.
İletişim Kavramı ve İletişim Süreci
.
İletişim Çeşitleri
.
Etkin İletişim
.
Sözlü İletişim
.
Sözlü İletişim Araçları
.
Sözsüz İletişim (Beden Dili)
.
Yazılı İletişim
.
Yazılı İletişim Araçları
.
Görsel – İşitsel İletişim
.
Diğer İletişim Araçları
Yorumlar
Seçkin Yayıncılık olarak, web sitemizde gezinme deneyiminizi geliştirmek, size en iyi alışveriş hizmetini sunabilmek, kişiselleştirilmiş içerikler sunabilmek, web sitesi trafiğimizi analiz edebilmek için çerezleri ve diğer izleme teknolojilerini kullanıyoruz.
6698 sayılı Kişisel Verileri Koruma Kanunu'na istinaden ürün veya hizmet alan ilgili kişi aydınlatma metnine buradan ulaşabilirsiniz