Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Sosyal Pazarlama
Kavramının Analizi ve Geleceği
Temmuz 2020 / 1. Baskı / 106 Syf.
Baskısı tükenmiştir.
 
   

Günümüzde sosyal fayda için faaliyetlerde bulunan birçok kurum ve şirket vardır. Bu kurum ve şirketler kaynaklarını en verimli şekilde kullanabiliyorlar mı?

Yöneticileri ve çalışanları bu kaynakları mükemmel şekilde yönetmek için yeterli bilgiye sahip mi?

İyilik üzerine çalışmak güzel bir şeydir ancak bunu yapmak için sahip olduğumuz kaynakları en verimli ve etkili şekilde kullanmakta çok önemli bir sorumluluk tur.

Zira dünyada ihtiyaç çok kaynak ise azdır. Az olan kaynağın etkili yönetilmesi ise çok değerlidir. Bu kitap iyilik hareketleri için çalışan herkese çok önemli bir temel kaynaktır.

Barkod: 9786257863650
Yayın Tarihi: Temmuz 2020
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 16x24
Sayfa Sayısı: 106
Yayınevi: Cinius Yayınları
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Erkan Akar
Ocak 2024
280.00 TL
Sepete Ekle
Mehmet Marangoz ...
Ekim 2019
229.50 TL
Sepete Ekle
Duygu Fırat
Aralık 2017
168.00 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | 2021 Kaynakça Dokümanı | Hakkımızda | Bülten | Kişisel Verilerin Korunması | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2024