Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Halkla İlişkiler ve Yeni Yönelimler
Ocak 2023 / 1. Baskı / 464 Syf.
Fiyatı: 365.00 TL
Temin süresi 2-3 gündür.
 
Sepete Ekle
   

Günümüzde örgüt yönetimleri için geçerli en temel kurallardan birisi de halk desteğini sağlamaktır. Bunun için son zamanlarda hem özel kuruluşlar hem de kamu kuruluşları halk desteğini sağlayıcı çalışmalarda bulunmaktadırlar. Bu kapsamda gerek uygulamada gerekse de teoride halkla ilişkiler disiplininin önemi her geçen gün artmaktadır. Halkla ilişkilerin örgütün temel fonksiyonlarının gerçekleştirildiği hat hizmetleri arasında görüldüğü müddetçe bu durum dinamikliğini sürdürecektir.

Tüm dünyada yaşanan bu gelişmeler son yıllarda halkla ilişkilerin kuruluşların önemli fonksiyonlarından biri olma niteliğini pekiştirmiştir. Belirli boyutlara gelmiş her kuruluşun bünyesinde halkla ilişkiler bölümü görmek ya da uzman elemanların görevlendirildiğine tanık olmak olağan hale gelmiştir. Bu ortamda kuruluşlar kamuoyunu olumlu yönde etkilemek, kalıcı izler bırakmak peşindedir. Toplumun beğeni ve desteğini kazanmış bir kuruluş, kolay kolay yıkılmaz. Günümüzde bu düşünce ve inancı benimseyen kuruluşların sayısı giderek artmaktadır. Gerek özel sektörde gerekse de kamu sektöründe bu sürece uyum sağlayamayan kuruluşlar, yani halkla ilişkilerin önemine inanıp gerekli halkla ilişkiler birimlerini oluşturamayanlar, yaşanan yoğun rekabet ortamında ayakta kalmakta büyük güçlük çekmektedirler. Bu kuruluşlar için olmazsa olmazımız, "halkla ilişkilerde yeni yönelimleri" takip eden, yeni gelişmelerin gereğini bir an önce yapmaktır.

Bu gerçekler doğrultusunda çalışmanın planlama ve yazım aşaması yaklaşık 1.5 yıl sürmüş ve farklı üniversitelerden 19 değerli akademisyen tarafından hazırlanmıştır.

Konu Başlıkları
Dünden Bugüne Halkla İlişkiler: Klasik Paradigmanın Değişimi
Algı Yönetimi, Kamu Diplomasisi ve Halkla İlişkiler
Dijital Çağda Halkla İlişkiler ve Son Gelişmeler
Etkin Medya İlişkileri Yönetimi ve Halkla İlişkiler
Etkin Sponsorluk Yönetimi ve Halkla İlişkiler
Halkla İlişkilerde Etik Kodlar ve Yeni Arayışlar
Halkla İlişkilerde Etkin Kriz Yönetimi ve Yeni Arayışlar
Halkla İlişkilerde Etkinlik Arayışı ve İkna Yönetimi
Halkla İlişkilerde Stratejik Sosyal Medya Yönetimi ve Yeni Arayışlar
Halkla İlişkilerin Geleceğine İtibar Yönetiminin Etkisi
Küreselleşmenin Halkla İlişkilerde Paradigmanın Değişimine Etkisi
Lobicilikte Yeni Gelişmeler ve Halkla İlişkiler
Pazarlama Bakış Açısıyla Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Küreselleşen Halkla İlişkiler
Pazarlamanın Yeni Kuralları, Gerilla Pazarlama ve Halkla İlişkiler
Sorun Yönetimi ve Halkla İlişkilerde Etkinlik Arayışları
Sosyal İnovasyon, Kurumsal İmaj ve Halkla İlişkiler
Yeni İletişim Teknolojileri ve Halkla İlişkiler
Yönetsel Stres, Stres Yönetimi ve Halkla İlişkiler
Barkod: 9786256952201
Yayın Tarihi: Ocak 2023
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 16x24
Sayfa Sayısı: 464
Yayınevi: Ekin Basım Yayın
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | 2021 Kaynakça Dokümanı | Hakkımızda | Bülten | Kişisel Verilerin Korunması | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2024