Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Müşteri Şikayet Yönetimi
Temmuz 2020 / 1. Baskı / 360 Syf.
Fiyatı: 315.00 TL
Temin süresi 2-3 gündür.
 
Sepete Ekle
   

Müşteri Şikâyet Yönetimi kitabı, iş dünyasında ve pazarlama alanında büyük bir boşluğu doldurmak için hazırlanmış. Müşteri şikâyetlerinin şirketler için öneminin yeterince anlaşılmadığı ve müşteri şikâyetlerinin bir yönetim süreci olarak ele alınmadığı görüldüğünden böyle bir kitap hazırlanarak müşteri şikâyetleri yönetimsel bir süreç olarak geliştirilmiş. Kitabın hedef kitlesi oldukça geniştir ve farklı kitlelerin bu kitaptan büyük oranda yararlanacakları düşünülmektedir.

Bu kitapla öncelikle iş dünyasındaki yöneticiler ve çalışanların müşteri şikâyetleri ile ilgili bilgileri geliştirilmektedir. Ayrıca tüketimleri esnasında mağdur olan tüketiciler de bu kitaptan yararlanabilirler. Kitapta tüketici hakları geniş bir şekilde incelenerek ve şikâyet süreci etraflıca anlatılarak tüketicilere yön gösterilmektedir. Kitap aynı zamanda müşteri ilişkileri yönetimi konusunda da önemli bilgileri ihtiva ettiğinden çeşitli pazarlama derslerinde kaynak kitap olarak kullanılabilir. Kitabın hazırlanışında araştırmacılar da hedeflenerek onlara da müşteri şikâyetleri gibi önemli bir konuda araştırma yapmalarına katkıda bulunacak öneriler de sunulmaktadır.

Bu kitabın hazırlanmasında kapsamlı bir yazın taraması yapılmış ve müşteri şikâyet yönetimiyle ilgili çok az araştırma yapıldığı görülmüş. Müşteri şikâyet yönetiminin yazında yeterince ve kapsamlı bir şekilde ele alınmadığı ve nasıl olması gerektiği konusunun da incelenmediği belirlenmiş. Bu boşluğu doldurmak için müşteri şikâyet yönetiminin farklı boyutları ayrı bölümlerde detaylıca işlenerek pazarlama alanına büyük bir katkı sağlanmaktadır. Kitap, 15 bölümden oluşmakta ve 14 farklı üniversiteden pazarlama alanında uzman akademisyenler tarafından müşteri şikâyet yönetiminin değişik boyutları kitapta detaylıca anlatılmaktadır. Bu özelliği ile kitap, pazarlama yazınında müstesna bir yere konumlanmaktadır. Kitap, müşteri şikâyet yönetimini yönetimsel bir süreç alarak ele almakta ve bu sürecin etkili ve etkin bir şekilde nasıl yürütülebileceğini açıkladığından pazarlama alanındaki önemli bir boşluğu doldurmaktadır.

(Tanıtım Bülteninden)

Barkod: 9786254023637
Yayın Tarihi: Temmuz 2020
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 16x24
Sayfa Sayısı: 360
Yayınevi: Nobel Yayıncılık
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Ayşe Şahin ...
Mayıs 2021
225.00 TL
İndirimli: 110.00 TL (%51)
Sepete Ekle
Ahmet Arslan
Eylül 2024
595.00 TL
Sepete Ekle
Füsun Çınar Altıntaş ...
Eylül 2024
130.00 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | 2021 Kaynakça Dokümanı | Hakkımızda | Bülten | Kişisel Verilerin Korunması | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2024