İÇİNDEKİLER
İkinci Baskıya Önsöz 7 Önsöz 11 1. STRATEJİK YÖNETİME GİRİŞ Dr. Meltem Dil ŞAHİN 17 2. STRATEJİK DÜŞÜNME VE STRATEJİ GELİŞTİRME Yrd. Doç. Dr. Ali Şahin ÖRNEK 39 3. GENEL ÇEVRE (DIŞ ÇEVRE) ANALİZİ Doç. Dr. Celalettin SERİNKAN, Doç. Dr. Süleyman BARUTÇU 65 ÖRNEK 1: TEKSTİL SEKTÖRÜNDEKİ REKABETİN PORTER’IN BEŞ GÜÇ ANALİZİ İLE DEĞERLENDİRİLMESİ Doç. Dr. Süleyman BARUTÇU, Bora ORHUN 97 ÖRNEK 2: PORTER’IN BEŞ GÜÇ MODELİ İLE MERMER VE TRAVERTEN SEKTÖRLERİ ANALİZİ Doç. Dr. Süleyman BARUTÇU 111 ÖRNEK 3: REKABET GURUSU MİCHAEL PORTER, TÜRKİYE’Yİ MASAYA YATIRDI Meral TAMER 117 4. İŞLETME ANALİZİ 119 Doç. Dr. Ufuk DURNA, Prof. Dr. MURAT TÜRK 119 5. İŞLETME DÜZEYİNDE STRATEJİLER 143 Doç. Dr. Umut AVCI 143 6. KURUMSAL (ŞİRKET DÜZEYİ) STRATEJİLER 171 Yrd. Doç. Dr. Kürşat ÖZDAŞLI 171 7. AĞ TABANLI STRATEJİLER VE BİLGİ SİSTEMLERİ 201 Yrd. Doç Dr. Özlem OKTAL 201 8. STRATEJİLERİN UYGULANMASI VE DEĞİŞİM YÖNETİMİ 219 Doç. Dr. Ebru GÜNLÜ, Prof. Dr. Fevzi OKUMUŞ 219 9. STRATEJİK YÖNETİM VE LİDERLİK 253 Doç. Dr. Ahmet ERKUŞ 253 10. STRATEJİK YÖNETİMİN FARKLI ÜLKE KÜLTÜRLERİNDE UYGULANMASI Dr. Burcu DOĞANALP, Yrd. Doç. Ayşe KOCABACAK, Yrd. Doç. Dr. Aydan YÜCELER 279 SONUÇ: STRATEJİK YÖNETİM VE SONRASI Prof. Dr. Fevzi OKUMUS, Doç. Dr. Ebru GÜNLÜ, Prof. Dr. Mustafa KOYUNCU 301 |